2011. április 18., hétfő

Monster.


A zöld szemű szörny 



A párkapcsolatokban sűrűn előkerül ez a zöld szemű szörny . A féltékenység első ránézésre még kedvesnek is tűnhet ,de aztán rájövünk ez nem nekünk szól , nem azért mert minket féltenek ,hogy elveszíthetnek ... Sokkal inkább arról szól ,hogy aki féltékeny ilyen szinten , annak magával vannak bajai. Nem helyes az önértékelése , azt hiszi ,hogy ha megcsalják akkor őt írja le és ezért játszódik le ez a folyamat. A másik oldal meg néz ,hisz ő nem tesz semmit és már előre büntetik azért amit meg se tett . 
Igen elkövettem egy óriási hibát , elmondtam ,hogy udvarolnának mások is . Miért mondtam el ? Mert gondoltam ,ha ÉN érek neki valamit akkor tenni fog valamit ,hogy el ne veszítsen . De ennek csak az lett a következménye ,hogy ő szerinte már nem alaptalanul féltékeny ,hanem ténylegesen mások kellenek ... De ez nem így van , nagyon nem . 
Hú maradok egészen hozzá ameddig mellette vagyok ,amennyi közös időt ránk szabott a sors.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése