2011. április 2., szombat

Szemben a félelemmel.



Nézz rám gőgös szemekkel -Mégis mit reméltél??Azt hitted minden rendben lesz örökre? Azt hitted ennyi idő utána megtalálod azt akit kerestél ? Te mégis mit reméltél ?
Próbálnék bátor lenni és a szemébe nézni és azt mondani : "Igen , azt gondoltam....azt hittem ennyi szenvedés,fájdalom után megkapom azt amire vártam."
De helyette ezt mondom könnyekkel áztatott szemekkel : - Tudom nem érdemeltem meg és a bűnökért fizetni kell . Tudom ,hogy én rontottam el mindent ,hogy ha másképpen viselkedem másképpen lesz minden. De ha szeretem miért bánt ?
- Miért vagy benne olyan biztos ,hogy szeret ?
- A belsőm súgja .
- Nem vagy te egy kicsit hülye . Nézz szembe velem . Ez a valóság .Itt nincs nagy szerelem , nagy hűség . Ez nem egy Hollywood-i siker film. Itt könny van szenvedés egy percnyi boldogságért.
-Tudom ,de olyan nehéz . Mindig csak az az egy perc boldogság jár a fejembe ... ez ad erőt ,hogy talán nem sokára megint jön egy perc boldogság.
- Addig még nagyon sok könny fogja elhagyni a szemed ...Nagyon sokszor fel is adnád majd .
-Sose fogom . Azért az egy percért élek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése